Recunosc: Am fost îndrăgostită de ea!




            Recunosc: Am fost îndrăgostită de ea! Am fost intrigată încă din prima clipă în care am cunoscut-o, am vrut s-o descopăr, am vrut s-o înţeleg aşa cum nimeni nu a reuşit să-i desluşească tainele. Era distinsă, diferită. Eram o copilă şi-o iubeam cu nesaţ. Îmi petreceam zile întregi alături de ea, însă niciodată n-am ştiut ce simte pentru mine. Îmi petreceam nopţile ascultându-i problemele, căci tare îngândurată şi încurcată mai era. O visam din când în când, mai ales când ne certam! Îmi provoca nişte coşmaruri cum nimeni nu reuşea s-o facă, îmi dădea emoţii la orice pas şi mă punea la încercare.

             Am crescut odată cu ea sau, mai bine zis, odată ce am crescut i-am înţeles stările mai în profunzime. Mulţi băieţi o iubeau şi de multe ori mi-o furau. Eu eram fată, nu era de mine. A fost o dragoste cu năbădăi, ajunsesem s-o urăsc de ciudă că e prea complexă, prea cu picioarele pe pământ, prea profundă.
            Am fost geloasă şi m-am simţit trădată. Dar şi eu am trădat-o, la rândul meu. Am înşelat-o şi am ignorat-o. În liceu am ajuns s-o urăsc. Se spune că de la iubire la ură este un singur pas. Şi cât adevăr există în aceste vorbe... Dar o căutam la nevoie, de nevoie. Deja eram pe interes, eram rea cu ea, cu iubirea vieţii mele. Timpul a dovedit a nu fi tocmai cea mai mare iubire a vieţii mele, dar eu cred că încă are un rol fruntaş, e acolo pe un pierdestal în sufletul meu.
         
            Acum de voie de nevoie, a intrat cu bocancii în viaţa mea. Dacă până acum o căutam eu, timpul a inversat rolurile. Vrea să se răzbune, să-mi facă zile fripte şi amare pentru toţi anii în care am ignorat-o pentru alţii. E o crăiasă a nopţii, înaltă, impunătoare, capricioasă, plină de ghicitori. Vorbeşte limbi neomeneşti uneori şi toată lumea încearcă s-o traducă. E o taină, un mister cu parfum seducător.

Relaţia noastră este ciudată, dar depind de ea cum depind de aer sau de ciocolată. De ce am așa multă nevoie de ea? Deoarece dacă nu o voi înţelege, nu voi lua notă bună la matematică în bac și, astfel, nu voi putea trece la următorul capitol al vieţii mele: facultatea.


Comentarii